Forum www.stsskarzysko.fora.pl Strona Gwna www.stsskarzysko.fora.pl
Forum STS Skarysko-Kamienna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jak miło zobaczyć kogoś z tego samego miasta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stsskarzysko.fora.pl Strona Gwna -> Kadra STS-u na sezon 2011/2012
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:38, 10 Kwi 2014    Temat postu: Jak miło zobaczyć kogoś z tego samego miasta

Mogę dłużej gdy sobie trochę golnę ale moje zmysły są przytępione przez alkohol, a satysfakcja z takiego stosunku marna.
[link widoczny dla zalogowanych]
pół godziny na raty ale od czasu jak robie lewatywy to często mam bulgotanie w żołądku lub jelitach trudno powiedzieć gdzie. Ja jestem po 12 tabletce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie przeczytalam jeszcze wszystkiego na tym topiku, ale moze jest tu ktos , kto tak jak ja cierpi na bezsennosc w zimie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bądź mądra i ....dorosła.
moim zdaniem ona troche wredna jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysle ze jednak nie zabije Harrego...kiedys bedzie mogla opisac jego dorosłe zycie może kiedyś sam będzie dyrektorem Hogwardu [link widoczny dla zalogowanych] Mam 25 lat, od wypadku żyłam nadzieją, że blizny powoli zaczną zanikać, wiedziałam, że nie całkowicie, ale orzecznik otworzył mi oczy na tą sprawę.
Wiadomo, mam 17 lat i boję się aplikowania tych tabletek zwłaszcza, że ich kształt jest dziwny.. gdzie? mam okropne cienie.. Podobnie jak moje poprzedniczki proszę o interpretację wyników badań. Dostałem maść na wygojenie dzikiego mięsa i po tygodniu zostało ono wymrożone ciekłym azotem. [link widoczny dla zalogowanych]
Czas pokaże co będzie. wybuliłam 400pl i co? kupiłam sobie coversy są naprawde bardzo wygodne (a mnie naprawde wszystkie buty zawsze obcierają) gdyby nie to że już z nich wyrosłam to bym w nich nadal chodziła bo po paru latach chodzenia wyglądają jak nowe naprawde warte są swojej ceny no właśnie, nikt tu nie zdradza tajemnic firmowych, ale nie dziwi mnie ostrożność, na 100% góra śledzi to, co jest pisane na tym forum Poza tym tesknie do Polski, choc moje zycie jest przeciez tutaj . U mnie bulimia przechodziła dość ciężko i nagle, nie wiem skąd, znalazłam siłę by z tym skończyć Od świąt wymiotowałam tylko raz - to chyba dobry wynik Nie chcę już wymiotować, okropnie się czuję już na samą myśl o tym, że mogłabym się znowu po kilkanaście razy dziennie nachylać nad kiblem i rzygać... Ach, znajomi...Tak, tak, naobiecuja się a potem szuru buru i już słuch po nich zaginął Powiem Ci, że pewniej się czuję zdana sama na siebie niż na kogoś, bo różnie to bywa...
Czesc przejzałam troche forum i widze ze tutaj dziewczyny doradzają mądrze i sympatycznie takze chciałam zadać wam jedno małe pytanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i nastepnego dnia nie są już takie fajne jak po umyciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymajcie za mnie kciuki!

Każdy tu pisze o podobnych objawach ale nikt nie pisze co mu pomogło.Chyba sa osoby ze zauwazyły w koncu jakąś poprawę?Proszę napiszcie co Wam pomogło?
[link widoczny dla zalogowanych]
To samo zdanie mam o Nikoli. Niektórzy czują się super a inny piszą o przeżytym koszmarze , wiadomo każdy przypadek jest inny ale strach jest ja będę miała operację w szpitalu Narutowicza w Krakowie i stąd moje pytanie czy jest może ktoś kto miał tam operowaną tarczycę i może powiedzieć jak wygląda to tam?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jakaś dobra dusza mogłaby mi pomóc?
Nie ma gdzie zbierac pustych opakowań bo nie ma miejsca na aucie a tu każdy chce zdawac skrzynki.robisz na jeden kurs ok.25 punktów a jak zjeżdzasz to doładunek.oczywiście są nadgodziny,tylko że płacą za 10 godzin a reszta poszła w świat i jest nie do odebrania bo nie ma kiedy.A jak przychodzi koniec miesiąca to trzeba zapomniec o domu bo doładowują trzy albo i cztery razy.jednym słowem tragedia.
do annpolis.jeśli masz tylko taką możliwość to rób cokolwiek z nim.tylko nie zostawiaj go bez niczego na bieg czasu.do zakażenia moze dojść w każdej chwili a pózniej ciężko się z tym uporać.nie ma możliwości przesłania zdjęcia ale bym pokazała jak teraz wygląda mój palec.nie jest to piękne ale nie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzy miesiące temu kiedy zakupiłam stepper skrętny, zaczynałam od 10 min ćwiczeń. [link widoczny dla zalogowanych] nie chodzi mi o tzw rozwod koscielny...
Co do bólu to jestem dość odporna, za to duży problem byłby właśnie z nauką- tym bardziej że nie jest to nauka początkowa tylko początek liceum i mimo wszystko myślę,że miałabym problemy z nadrobieniem materiału później do matur. Są one dość specyficzne-zresztą tak jak u każdej z nas .Są dni kiedy włoski się super zakręcą, wygląda to tak, że moje włosy są jak strączki-loczki jeden przy drugim. moze będzie taniej! Buziaki! wiem co to znaczy kiedy się ma nadzieję, że nie przyjdzie a ta małpa porostu się pojawia..... [link widoczny dla zalogowanych]
NIBY zneutralizowala mi ale dalej porazka...ZADNA PROFESJONALNA fryzjerka nie chciala mi zrobic na tym ciemnych pasemek o ktore tak prosilam =((((( (twierdzily ze sie nie da:| )zrobila mi to wiejsa fryzjerka... A mzoe jednak udaloby sie nam przynajmnie powolutku okreslic tu jakies ogolne zasady. Mnie tez zupka bardzo smakuje. Poza tym takie badania sponsorowane badania pokazuja sie zazwyczaj w czasopismach popularno naukowych, naukowych o zasiegu krajowym, dlatego pisalalem ze najlepiej zajrzec na liste filadelfijska tam publikowac bzdury na zamowienie jest ciezko. patulek szpinak swiezy musi byc. Witam wszystkich! maja 24 myśle że każda z nas inaczej podchodzi do tematu...ja chcę miło zapamiętać dzień w którym moje dziecko przyjdzie na świat więc nie przekonasz mnie do tego że warto urodzić w państwowym szpitalu...gdzie pielęgniarki i położne robią łaske że wogóle pracują i traktują kobietę rodzącą jak zło konieczne..nie rozumię również sformułowania że mają pretensje że kobieta nie potrafi przystawić dziecka do piersi a od czego one są w tym szpitalu??
Nie znam jej jaka jest z charakteru
[link widoczny dla zalogowanych]
Otóż, gdy tąkam pedzel w liquidzie, daje go do proszku akrylowego, i robie koncowke na formie, to ten akryl nie chce sie trzymać tej formy, lepi mi sie do pedzla..;/ Nie wiem czy za malo takam w tym liquidzie..
Zbyteczne pozostałości sa wydalane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ANATOMIA
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jedno pytanie....wiem ze to boli...wiem nawet ze cholernie boli... szczerze mówiąc ja kocham tanczyc i chodz było to niebezpieczne w moim stanie przed operacją poszłam na dyskoteke potanczyc sobie tak jak lubie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak to jest z wysoką prolaktyną i hormonalnymi środkami antykoncepcyjnymi?
Zaden problem, wyslę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

SERIA NAZYWA SIĘ : [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny, ja biore gynalgin, no i ok wylecze sie bo znow mam stan zapalny ale chyba moj chlopak tez cos powinien wziac?
I napewno się ucieszę a ile tysięcy przepada bo przecież rzadko się chodzi na kasę chorych na badania czy do specjalistów bo się nie dostaniesz. OGÓLNIE USTA WYGLĄDAJĄ SUPER. anty mercilon juz pare miesiecy, w ostatnim miesiacu zachorowalam i musialam przez tydzien brac antybiotyk. no Wodecki w Mamy cie byl niesamowity, nakleili reklame n amiescie , ze byl lysy i reklamowal szampon badno jakis tam, i tak sie biedaczek ucieszy, ze wyciagnie odszkodowanie za to, liczyl normalnie, ze 4 banki -duze -jak powiedzial, ze sobie wille wybuduje , cieszyl sie jak dziecko, no i jego mina, jak okazalo sie, ze nic z tego [link widoczny dla zalogowanych]
a jestem w miare zgrabna i atrakcyjna, a tez sama, tez zazdroszcze facetow kolezankom, zazdroscze im figury, wiedzy, pieniedzy, pracy, ale to bez sensu bo to do niczego nie prowadzi. Jakies relacje? Niektórzy naukowcy twierdzą też, że ostry smak chili uwalnia endorfiny, związki uśmierzające ból, które w większych dawkach wywołują uczucie przyjemności. nie wiem dlaczego,po prostu Cichopek bardziej mi się podoba niż Mucha Chociaz Mucha tez jest bardzo ładna praktyki są droższe niż egzamin, słyszałam o cenie 6 tys. Na pewno jak ktos ma pieniadze i lubi to robic to warto isc na kurs, ale trzeba pamietac ze nie jest tak kolorowo i od razu fryzjerem sie nie zostanie nawet jak ma sie wielki talent. Nie wiem moze ja cos zle robie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.........................@..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale wiem też że po prostu przeczytali to co napisane na onecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dotychczas żaden ortopeda nie wspominał o operacji tylko staral się uświadomić mi, że muszę zrezygnować z wielu rzeczy, cierpliwie chodzić raz na jakis czas na rehabilitację, smarować kolana maściami i to wszystko, czyli dali mi do zrozumienia, że cierpie na schorzenie nieuleczalne, aż tu nagle taka nadzieja. nie jest źle, czuję się lżejsza i ciuchy jakby luźniejsze się robią.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja już sie zmierzyłam i zważyłam dokładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]

no niestety ja tez duzo ponad 100 ..... [link widoczny dla zalogowanych] Ptaszyna nie każdy organizm reaguje tak samo...
Wygolą ją też w okolicach nacięcia i założą cewnik, by opróżnić pęcherz moczowy. odświeżam pozdrawiam i zycze wytrwalosci sobie i calej reszcie glodujacym W lublinie już nie bardzo jest z czego zdoić Niestety nie aż takie loczki [link widoczny dla zalogowanych]
Wpisz w google, wyjdzie Ci jedno bezpłatne. Nie chcę się rozłożyć!! chyba nikt nam nie podpowie tych zabaw na wieczór-kurka kasia.korda, nie nie warto i nie próbuj dziewczynom wciskać kitu, że duży biust to kalectwo, które należy leczyć operacyjnie Ale bylo milo..... [link widoczny dla zalogowanych] a co namiary ci podeslac??
Jednakże przyjmuje się, żeby maksymalnie obcinać do 500kcal od dziennego zapotrzebowania, dzięki czemu przeprowadzimy to w miarę skutecznie (bez jojo, dużych spadków wody, i bez komplikacji zdrowotnych).
Poszukuje ginekologa w okolicach darnmstadt mowiacego po polsku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stsskarzysko.fora.pl Strona Gwna -> Kadra STS-u na sezon 2011/2012 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin